Om dina Parkinsonsymtom började i höger kroppshalva är det mycket möjligt att det är stelhet eller krampkänsla i muskler som du känner, som i så fall är ett Parkinsonsymtom. Men det är svårt att säga med så lite information. /Dag Nyholm

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.