Det kan ha med Parkinson att göra, det ”stämmer” ju med sidan och kan antingen bero på muskelstelhet/dystonikramp i foten eller på en lokal nervretning som ger ”nervsmärta”. Kan förhoppningsvis gå att lindra med hjälp av Parkinsonläkemedel, annars, om det gör ont finns mediciner mot nervsmärta. /Dag Nyholm