Det är lyckligtvis helt ofarligt. Men förstås besvärligt och dåligt att vi har så långa väntetider. /Dag Nyholm

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.