Nej, det är bara ett av många olika alternativ. Det viktigaste läkemedlet att ta är levodopa (Madopark, Sinemet, m.fl.). Ibland kombinerar man med en dopaminhärmare av typten Sifrol, men det är inget ”måste”. /Dag Nyholm

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.